Politik och Skit

I bland kravs det bara en ledig dag i veckan och man ar tillbaka pa G dagen efter. Lediga Lordag denna vecka i stallet for Sondag. Har precis lagat pancakes till frukost och dricker mitt ny bryggda kaffe. I dag blir det tvatt, stad och slapp, men aven lunch med familjen Doyle och deras vanner.

Veckan har varit helt ok, men sprungit i vag som vanligt. Jag har en ny heltids anstalld pa jobbet som jag ar lite osaker pa. Hon har som inget "GO" i sig om ni forstar vad jag menar? Hon ar som en sengangare i bland och jag vet inte om hon vill vara dar eller inte. Det kanns inte som jag har tid med detta for vi har inte tillrackligt med presonal som jobbar heltid nu. Det ar hon och jag i stort sett sa jag kanner att jag kommer fa bara ett alltfor stort lass fran och med nasta vecka, men det galler ju att hitta nan bra att fylla rollen som assisterande butiks chef ocksa. Jemma som jag jobbade med har klivit ner till deltid pga hennes barn, hon var sa sot harom dagen, hon kom in med en present till mig for det var var sista dag tillsammans som butiks bossar, for sot ! Manniskor som henne vaxer inte pa trad, och hur ska jag hitta nan som ar lika bra som henne? suck...

Det ar val for full rulle har i dag, det ar ju tur att man ar utlanning sa man inte behover rosta, for jag skulle nog inte rostat pa nan! Jag har aldrig varit insatt i politik och kommer nog aldrig bli det heller, punkt slut. Det ar sa skumt har, for har gor dom reklam pa TV vem man inte ska rosta pa, sa i stallet for att goa reklam och saga "rosta pa denna person och varfor" sa trycker dom ner varje person och sager varfor man inte ska rosta pa denna person? Jag fattar ingenting jag?!




Men titt det ar ju jag pa wakeboarden!

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0