Ikeaa

I dag attackerade jag och Svenne Ikea, och da menar jag ATTACKERADE! Vi at frulle, lunch och jag tomde lagret pa matavdelningen for att ladda infor tjejerna som kommer nasta vecka och ladda ylskapet med svenska godbitar ar ju ett maste infor jul. Sill, Lax, gravlaxsas, pepparkakor, glogg, godis och polarbrod, mums sager jag bara !Shaun brukar inte va lika exalterad som jag nar det kommer till Ikea besok, men i dag sa var han faktiskt pa G och njot av svensk frulle och lunch:-)Vi handlade lite julklappar och njot av en ledig dag tillsammans, sen unna jag faktiskt lite massage och mani och pedi for det var jag VARD!

I morse akte jag, Shaun och Rusty till stranden for lite mys, Shaun surfade medans jag tankte ta med Rusty pa en liten prommis, tji fick jag, Rusty med varldens harligste karaktar bestamde sig for att lagga sig ner pa asfalten och vagrade rora pa sig, han tyckte inte om nar Shaun drog ivag och surfa och han vill absolut inte promenera med mig! Han bestamde sig for att stor bajsa men sen bar det av mot bilen, det var det med den promenaden haha!

Fyra dagar tills tjejerna kommer jag a sa laddad sa, i dag har jag stor stadat och gjot iordning allt tills dom kommer, vill att dom ska stor trivas och ha det underbart medans dom ar har !

8 dagar tills julafton, helt otroligt!Jag har ingen julkansla, tror att det har att gora med vadret och att jag ar sa langt hemifran, men med tjejerna har och Shaun och hans familj ska det nog bli myspys och lite jul mysigt!

Pa aterseende mina vanner..

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0