Mini semester...

Jobbade min sista dag nu denna vecka och nu blir det 5 dagar ledigt, helt underbart !! Jag kommer njuta av varje sekund for det ar jag vard! I morgon flyger jag, Shaun och hans foraldrar upp till Gold Coast och sen bil vidare till Ballina pa Tors eftermiddag, vi kommer bo ho Shauns faster i Ballina, kommer bli underbart, hans slakt ar sa goa. Pa Fredagen blir det en tripp till Byron Bay, kant turist stalle med underbara strander. En helg fylld med, forhoppningsvis underbart vader, strand brollop, slapp, goa drinkar och go mat avkoppling pa hog niva.
Nu ar det mindre an tre veckor kvar tills mina kara vanner kommer pa besok, ah sa jag langtar !
Maste saga att jag lider med er dar hemma, stackars alla som drabbats av ackel parasiterna...inte bra alls. I kvall maste jag ringa runt hem och kolla sa att alla mar ok.

Puss och kram pa er!


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0