Valbehovd semester och julpartaj !

Full rulle nu och nara till jul, helt otroligt vad tiden springer i vag jag hinner inte med! En vecka sen vi kom tillbaa fran Ballina, och vi hade det helt underbart! En helg fylld med massa skratt, vila, god mat och dryck, ett underbart brollop och sightseeing. Hela helgen var sa avslappnad, och jag kande mig sa utvilad nar jag kom tillbaka, precis vad jag behovde! Ballina och Byron Bay var lika underbart om inte battre an vad jag forvantat, en san avslappnad livsstil dar uppe, nara till havet och underbara milslanga strander, harliga cafeer och restauranger och sma affarer alldelesvid stranden, kan inte bli sa mycket battre an sa. Shauns slakt ar sa roliga och jag har skrattat hela helgen, likasa atit gott och druckit coronas mest hela helgen:-) Brollopet var jattefint, fint brudpar, strand brollop med regn och storm som avslutades med en harlig fest pa en fin restaurang med underbar utsikt over Byron Bay.

Vi flog tillbaka forra Mandagen, och da var det dags for julfest med Esprit, och det var aven det mycket lyckat! Rock fest inne i Darling Harbour pa Pumphouse med mina harliga kollegor. Kvallen var fylld med danstavlingar, luftgitarrs tavlingar, gratis alkohol och mat. Superskoj kvall! Jag fick aven pris for bast kladd som Slash!! Rock On !

















Kommentarer
Postat av: umemomma(den äldre)

MEN GRYYYYMMOMMA!!!! =) =)

2010-12-13 @ 18:19:26
Postat av: anci



Gud, vad du är lik mig på denna bild. Kram mamma

2010-12-17 @ 22:16:08

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0