Hot hot hot...

Hot tamales ute i dag, narmare 40 grader i dag bbrr... Var uppe med tuppen och borjade kl 7 som alltid pa Mandagar, gjorde om alla skyltfonster, klattrade pa stegar, kladde om alla 10 skylt dockor och hett som fasiken var det, Jag svettades som Urban hela dagen. Lunchade med min goa svenska van Meta och hennes sota son Hugo. Mycket trevligt!

Efter en lang dar ar jag nu hemma och laddar for en ledig dag i morrn, lunch med lil Bek inne i stan i morgon, fika med Louise min van. Resten av veckan blir fylld med jobb, besok av hogsta chefen for Esprit i Australien, och chefen for Malyasia pa Onsdag, vilket betyder att affaren maste vara skinande ren pa Onsdag.
Jag vill bara slanga mig i havet nu, sa varmt ar det men ska inte klaga, jag ar hellre i varmen an i -20. Grattis Sverige som vann mot Finland, vilken vinst ! Jag onskade jag kunnat sett matchen...

Mina tankar i dag: Varfor maste kvinnor utsattas for mens, sa ackligt och jobbigt och onodigt(inte egentligen) men sa orattvist, vi har de jobbigt vi som maste ha mens, och foda barn och vara allmant nedtryckt i samhallet, stackars oss kvinnor sager jag bara!?

Sa mycket saker jag vill gora har i livet, varfor ar jag panikslagen att jag inte hinner med det? Jag vill ju bara, resa till NY, Hawaii, runtom Australien, vinna pengar, kopa hus vid stranden, skaffa hund, lara mig surfa, aga min egen klad affar en dag, fa alla mina vanner och familj att komma och halsa pa i Aus, ga ner massa i vikt, skaffa korkort, fa uppehallstillstand i Aus, gifta mig och leva lyckligt i alla mina dar...Inte helt orealistiskt ellerhur? Nagra av dessa saker borde jag uppna i alla fall...



Hawaii har alltid vart en drom...

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0