I mina tankar i dag...

Grattis Kalla till Guldet!

Hemska mardrommar i natt, dromde att en mordare jagade mig, och tog tag i min Mamma och skar en kniv i hennes hals, vaknade upp panikslagen och trodde nan var i rummet.

Stor stad dag i dag, sa underbart skont nar allt ar rent, fint och frascht, baddade var sang med nya lakan, och massa nya kuddar. Lagade thai mat med mycket chili och vitlok, recept a la Agnes och Cillan, mycket gott.

Traffade Louise en van fran Cotton On Kids som jag jobbade med, hon ar en san fin tjej, gravid i 6e manaden och hennes kille har lamnat henne efter han var otrogen pa andra sidan jordklotet, jag tanker pa henne och lider med henne, usch och fy!

Tanker pa Gunnar som gick bort i Afganistan och blir ledsen om och om igen och tanker igen hur skort livet ar, och hur bara sadar nat kan vandas upp och ner.

Skypade med Mammsen och Tobbe i dag, skype ar sa underbart!

Jag langtar hem och raknar dagarna till avfard...Jag saknar min bastis Nina och ser fram emot att fa se henne igen efter 1 1/2 ar!

Jag drommer och att bli lamnad och kanner att jag ar skadad for livet pga det forflutna och personer som skadat mig for livet. Oavsett hur lycklig jag ar sa kommer jag alltid vara radd for att bli total dumpad. Blir nastan hatisk och forbannad for dom som satt mig i denna sits, men aven glad for att jag ar dar jag ar i dag.




Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0