Lyckad helg...

Hemma fran en 7-7 dag...alltid full rulle, ont i fotterna, ryggen, stressad och helt slut men det ar over och jag ar ledig i morgon. Jag och Kate min kollega fick mkt gjort i dag, massa klader som skulle pa plats, mannekanger att kla, osv osv. Man lar sig alltid nat nytt och det finns alltid nat att gora pa Esprit, och kul ar val det annars skulle jobbet var alltfor trakigt. 7 Veckor kvar till hemfard jag langtar verkligen, och det kanns som det narmar sig nu. Jag kommer verkligen ta vara pa tiden hemma och umgas och ra om alla nara o kara...mmmm..

Helgen var mysig, akte ut till Emu Plains, ca 50 min fran oss, vasterut till Bek och Todd pa Fredag eftermiddag for middag och mys. Gus, deras English Staffy hade vuxit sa, han ar sa fin, alskar dom hundarna. Pa Lordag blev det Extreme Makeover, klippning, fargning och slingor som vanligt och det blev skit snyggt ! Bek ar bast. Lordag kvall fortsatte i Cronulla for middag pa Little Italy med min man, drinkar pa The Point med utsikt over havet, helt underbart och mycket gott. Lyckad kvall.

En tanke i dag, vad hander efter man dor? Nar jag va liten trodde jag alltid att det fanns ett liv efter doden, en himmel eller ett helvete, men det ar bara en bitter sanning att vi alla dor en dag och inget hander, usch vilken hemskt tanke...





Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0