Mina beroenden...

Jag ar besatt av tva saker just nu, American Idol auditions och Sushi! Jag kan inte slita mig fran Tv:n pa Onsdag och Torsdag kvallar, jag skrattar sa tararna sprutar och jag blir rod i fejjan for jag skams sa otroligt for dessa deltagare som tror dom ar bast och skryter om hur bra dom ar under intervjuerna och sen nar dom gar ut pa scenen och sjunger sa ar dom sa dalig sa att klockorna stannar ! haha finns de nat roligare?!Simons reaktioner maste nog vara det absolut roligaste !

Mitt sushi beroende vill inte slappa. Jag har hittat en grym sushi restaurang, "The Sushi Train" i kopcentret dar jag jobbar, mina kollegor sa att sa fort man gar dit sa vill man inte ha nan annan sushi, och dom hade ratt, numera ar jag stamkund dar...

Veckan sprang forbi, mycket att sta i som vanligt pa jobbet men det ar sa otroligt kul. Om jag inte sagt det sa alskar jag mitt jobb ! Antligen har Esprit lagt ner var "dresscode" Jeans med svart top, vi far nu ha pa oss vad som helst sa lange det ar Esprit saklart, antligen sager jag bara, nu far jag anvanda alla mina fina klader pa jobbet ocksa:-) Pa Mandag morgon forvandlar vi skyltfonstret till en snygg och cool jeans image, kommer bli skitsnyggt, har massa fina jeans, antligen har jag hittat jeans som passar mig och min booty!

Jobbar hela helgen, ledig Sondag. Nasta helg blir det Alla Hjartans Dag firande med min man i Cronulla pa var favvo restaurang Little Italy. Till veckan tankte jag ga och se "Valentines Day", en ny chick flick som verkar vara helt i min smak!


Trevlig Helg mina Svenska vanner...






Jag sager bara HOOOOOLLAAAAAAA!

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0