Pa jakt...

Jag hittade min blazer i dag, sa som jag letat, inte egentligen men jag hittade den i alla fall inne i stan, Hallelujah ! Svart med vit svart randigt pa insidan sa man kan vika upp armarna, skit snygg, nu fattas bara ett par skor som jag sett pa Rip Curl som ar sa snygga, dom fanns inte i Cronulla, men jag ska jaga dom tills jag hittar dom, Fifi jag ska hitta dom precis som du hittade dina byxor, jakten har borjat !!

En bra ledig dag i dag inne i stan med Lil Bek och en kaffe med Louise efterat, lite shopping, manikyr, nytt korall fargat nagellack hett hett, Keeping Up With The Kardashians i kvall, kan inte bli sa mycket battre an sa har....
Jag och Shaun lirade basket i eftermiddags och jag insag att jag fortfarande ar jakligt bra:-)Jag langtar tillbaka till basket tiderna titt som tatt, gemenskapen, lagkanslan, kanslan av vinst och alla underbara tjejer. Jag hittade en dvd fran 2007 nar vi spelade mot Umea hemma, slutade med att jag kikade pa hela matchen och langtade tillbaka... underbart !

Stor dag pa jobbet i morrn med besok av Australiens chef och Malyasia...







Kommentarer
Postat av: Sofia B

Ge inte upp, tillslut står de fina skorna framför dig ;). I promise!!!! hehe



Snart kommer du. Wihaaaaa

2010-02-23 @ 13:34:52
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0