Sondag slapp

Jaha da borjade man sin lediga Sondag med The Hills maraton i sangen, da var man beroende av en annan serie, jag tror jag haller pa att forvandlas till Anna Westin min kara van som kikar pa ALLA serier. Appropa serier, sa var det sasongs premiar av Greys Anatomy, 2 timmar langt avsnitt forra Mandagen, ah sa jag grat och grat och grat, kanske var darfor jag slutade kolla pa den serien, for man grinar ju bara hela tiden.....


Sondagen fortsatte med Brunch i Cronulla med Erin, "Alley Break" ett av de mysiga cafeerna vid stranden bjod pa gott kaffe och en god lunch.  I helgen ringde jag hem och insag hur mycket jag saknar all familj dar hemma. Pratade med min kara Momma som ar varldens goaste, fick lite harligt skvaller och skratt. Senaste nyheterna ar att min virriga Moffa fatt for sig att han och Momma har haft ett uppehall och precis blivit tillsammans igen, hahahaha, jag saknar min Momma och Moffa sa ! 2 manader i dag till hemfard, resan kommer borja med en udnerbar helg i Stockholm med kara vanner, sen bar det av till Ostersund for att bara va och umgas med vanner och familj, jag langtar sa!

Veckan bestar av jobb jobb jobb, sen Ikea pa Fredag och ett besok ute pa landet hos Bek och Todd och lilla Gus, och en Lordag kvall i Cronulla med min Svenne.
Ha en trevlig Sondag!



Kommentarer
Postat av: Sofia B

Wooow är det bara 2 månader kvar? Det är ju INGENTING. Gud vad kul när du kommer.

2010-02-07 @ 08:23:18
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå?? Jag kikar inte alls på ALLA serier!

Följer bara 4-5 stycken... ;)

Puss // Anna

2010-02-07 @ 11:20:42

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0