Detta bloggande...

Vad gor en blogg intressant egentligen? Jag har fatt ett annat perspektiv pa bloggar sen jag flyttade langt hemifran, det perfekta sattet att halla reda pa sina vanner, en daglig uppdatering egentligen? Men vad ar det som gor frammande folk sa intressant? Deras vardag ar val inte sa mycket mer annorlunda men anda kan det vara nat som far en att fastna i blog trasket, inte bara skrivandes utan lasandes. Jag haller mig mestadels till ca. 4 bloggar men brukar kika in pa andra lankar nar jag ar uttrakad, och i bland kommer jag pa mig sjalv att jag suttit och last och kollat bilder pa nan annans blogg som jag inte ens vet vem det ar.

Jag skriver inte for att havda mig eller for att papeka nat speciellt, jag skriver helt enkelt vad jag tycker och tanker, och hur allt ar har borta pa andra sidan jordkloten for dom som ar intreserade och vill ha koll pa mig.
Jag hoppas att jag gladjer nagra med lite intressant lasning:-)


Mmmm for Margaritaaaa


Kommentarer
Postat av: Sofia B

Ahhhh min absoluta favoritdrink. GUUUUUD VAD GOTT!!!!



Saknar dig

2010-01-16 @ 12:13:51
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/
Postat av: Anna S

Men fina Lina!!!!!!! Puss på dej

2010-01-16 @ 19:59:49
Postat av: Jenny

Ja, jag känner ju inte dig men kikar in här lite då och då för jag tycker det är så spännande den resan du gjort och gör både geografiskt och känslomässigt. :)

Kram

2010-01-19 @ 20:00:38
URL: http://jennysundin.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0