Tre ljuva dagar....

Nu har jag 3 underbara lediga dagar framfor mig ska bli sa skont. Dricker mitt morgon kaffe och har precis avslutat annu en skype dejt, denna gang med little Agnes. Skype ar underbart, nu forsoker jag bara se till att fler skaffar skype sa jag kan halla kontakten med mina nara och kara. Sitter nu pa min skitdator som jag vackt till liv efter nagra manaders ide, trots svenska tangentsbordet sa sitter jag har och skriver utan åäö, orkar som inte anstranga mig och lagga till dessa skumma bokstaver.

Jag har aldrig vart en Tv serie manniska som min kara van Anna Westin, men pa senaste har jag fastnat pa nagra serier fast jag egentligen aldrig kollar pa TV hur ar det mojligt? The Hills horde jag ju talas om men trodde aldrig jag skulle fastna i det trasket men det gjorde jag. Forstar som inte vad jag fastnar for, deras glidar liv med massa fester och drama hit och dit, kollar man pa det for ens egen vardag ar for trakig eller? Keeping up with the Kardashians ar jag helt besatt av, den nya sasongen startade forra veckan, alskar denna familj! American Idol har jag kikat pa till och fran genom aren, dock inte lika besatt som mina kara Sofia och Jon, men i ar ar jag bankad framfor Tvn speciellt med Ellen Degeneres i juryn.

Australian Open har nu och jag sager bara en sak ROGER FEDERER, vilken idrottsman, vilken kung. Det ar vad jag kallar en genuin, odmjuk men cool idrottsman. En forebild helt enkelt.


Man kan hitta mkt fint pa gamm datorn...

Kommentarer
Postat av: Sofia B

AMERICAN IDOL Izzzzzz DA SHIIIIIIIIIIT.......nu skulle du hängt i vår soffan.

2010-01-28 @ 20:24:53
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/
Postat av: Emma

Tänka sig att du hittade just den där fiinfiina bilden! :)

2010-01-28 @ 21:56:17
URL: http://glantzen.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0