En dag pa stranden...

Kom precis tillbaka fran en underbar dag pa stranden och mitt forsta dopp i havet 2010:-) underbart! Nerslagen av stora vagor, kallsupar och sand i bikinin men harligt anda. Jag och Shauns syster, Erin avnjot en harlig dag i Cronulla med lunch, bad och glass:-)

Onskade alla dar hemma kunde uppleva Sydney och Australien det ar sa underbart ! Hoppas pa annu mer besok 2010.. I dag introducerade jag facebook och skype for papi over telefonen, ska fixa dator och skype till han nar jag kommer hem i April, sa vi kan prata ofta och se varnn pa webcamen, kommer bli intressant och bjuda in papi in i cyberspace haha.





Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0