En unn dag..

I dag bestamde jag mig for en riktig unn dag. Tog en lang sovmorgon, slangde pa mig min nya fina langa maxi klanning och begav mig i vag till shopping centret for manikyr, pedikyr och massage, lunchade med Bek och shoppade loss(bara litegrann) I bland behover man unn dagar det far ju en pa sa mycket battre humor! Kvallen avslutades med Thai mat och vuxen lekar:-) en mycket lyckad Lordag!

Kollar redan upp resor till Sverige och har hittat en billig resa 31 mars redan en manad, men kom precis pa att jag kan nog inte lamna landet sa lange min Visa process pagar, mycket daliga nyheter for jag var redo att boka resan pa Mandag. Nu ar fragan, chansar jag och bokar resan och hoppas att mitt visum ar redo inom tre manader, eller vantar jag? Maste ringa till migrationsverket pa Mandag och fraga vad jag ska ta mig till, usch och huvva var sa laddad att fa komma hem om 3 manader...








Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0