Happy Australia Day

Australiens nationaldag i dag, min andra nationaldag i detta underbara land. Australien blev sjalvstandigt 1901 fran de brittiska kolonierna , det var allt jag visste och kanske allt jag behover veta ocksa. Detta underbara land firar vanligtvis med picknickar, BBQ's, fester och massa fyrverkerier, mkt trevligt....varmt och skont har det vart i dag ocksa! Jag firade min Australia Day pa jobbet med bra pening eftersom det ar en rod dag, wehoo! Lyx vecka denna vecka, ledig Tors Fre Lor, det ser jag verkligen fram emot efter langa dagar pa jobbet.








Kommentarer
Postat av: Towa

Hej vännen, du lever så skönt där i värmen verkar det som! När kommer ni hem, varför ska ni hem till kylan? brrrrrrrrrrr

2010-01-27 @ 12:35:21
URL: http://www.towalindberg.se

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0