Helg..

Lordag och 40 grader varmt, pust ! Lang vecka pa jobbet och jag ser fram emot en ledig Sondag, med picknick pa stranden med min man. Har forberett en picknick korg med massa godsaker och i morrn drar vi till Cronulla for picknick, sa underbart!

Maste saga att teet funkar super, jag mar mycket battre och det kanns som jag gatt ner i vikt. En skon kansla for jag ar inte ute efter mirakel och jag behover inte ga ner massa i vikt, utan endast nagra kilon lattare med mer energi och bara en battre sjalvkansla. Jag kanner mattnad snabbt och behover inte alls lika stora portioner och jag kanner inte samma sug for godsaker som jag gjorde innan.

Inte langt kvar nu till April och var resa, jag langtar sa! Jag langtar till en manad hemma med vanner och familj och massa skoj. Ska bli harligt att se Shaun's reaktion pa sno, han har ju aldrig sett sno forut:-)Vi har planerat nagra fjall besok med snowboarding och skoterakning. Jag vill sa garna ta med han till Are och visa han fjall livet med skidakning, after ski, bastu och massa annat skoj som hor till.

Muse var har och spelade i gar pa Big Day Out, en stor, arlig musikfestival har i Aus, hade vart underbart att se dom live. forhoppningsvis nasta gang. Hoppas fortfarande pa att fa se Muse, Foo Fighters och Kings Of Leon live.
40 gradig varme har nu vant till storm, sa nu blir det Lordags mys med middag och slapp.

Puss och Kram !

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0