Ingen vanlig Mandag...

I dag har jag vart ledigt, sa skont! Borjar bli bortskamd med ledighet jag, men imorrn borjar allvaret tillbaka till langa dagar och mycket att gora, men det gor inget det! I dag har jag spenderat min lediga dag till att stada och tvatta vilket jag inte har nat emot, skont att fa det ur vagen. Jag hann med en mysig lang promenad pa morgon kvisten ocksa:-) Jag ringde immigrationsverket i morse bara for att ta reda pa om jag far lamna landet medans min Visa process pagar, vilket jag inte trodde jag kunde eftersom jag sa garna vill komma hem i April, men det kunde jag och tro det eller ej men, JAG KOMMER HEM I APRIL !! Antligen far jag fira min fodelsedag med min bastis Nina, och visa Shaun den svenska varen, det blir definitivt en fjalltripp med skidor och snowboard det kan jag lova:-) Jag ar otroligt laddad!

Pa eftermiddagen i dag akte jag in till stan for att mota upp med Anna Werner en kompis fran Osd, vi kakade en god lunch pa The Argyle i The Rocks och strosade runt langs Circular Quay, annat det en och springa pa varann pa Gagatan:-) Sa underbart skoj att fatt sa mycket besok som jag fatt har under ett ar, gor ju vardagen sa mycket mer skoj.

Pa Aterseende...



Kommentarer
Postat av: Nina

Det var den bästa julklappen någonsin! Saknar dig, puss!

2010-01-05 @ 01:02:49
Postat av: Ana

ÅHHHHH du kommer hem till Sverige!!!! jag vill också träffa dig =(

2010-01-05 @ 12:34:58
Postat av: Sandra Sjunnesson

Åhhh vad kul!!!!!



Hoppas Nina kan komma hem till er födelsedag, då hon fyller 30 och allt!!! :)

2010-01-05 @ 16:28:50
URL: http://sandrasjunnesson.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0