Lediga dagar...

Kom precis tillbaka efter en lang prommis i eftermiddags solen, sa skont, narmare 25 grader varmt och klockan ar halv atta pa kvallen. Insag en sak nar jag promenerade, jag maste ha lamnat kvar min kondition pa basketplanen efter min sista match i December 2007, det ar skrammande ellerhur?Jag ar glad med mina Momma promenixer och mina lopturer tit som tatt, men saknar sa klart tiderna nar man var sa tranad, men jag ar ratt nojd som det ar, jobbet ar rena rama tranings passen, kor lite styrka hemma hos oss titt som tatt och tar mina lang promenader, det far duga for tant. Teet gar bara bra, dricker det pa mornarna efter frukosten, det gor en sa torstig och kissnodig, kanns skont dock rensar ut allt skit i kroppen och jag kanner mig redan"lattare" och gott smakar det:-)

I dag pa min lediga dag blev det lunch med Meta, min svenska kompis i Cronulla, sa mysigt o fa prata av sig och fa snacka lite svenska:-) I morgon blir det mys middag och film med Kate och Bek fran jobbet, ska bli harligt men en riktig tjej kvall, grabbarna ska ut. Skont med tva dagar ledigt, jag ska njuuuta nu !

Drommer mig bort till Sverige, en solig var med vanner och familj....






Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0