Lukt av kattpiss..

Maste bara beratta..en ny tjej borjade forra veckan, och det hela borjade i Mandags, och som alltid pa Mandagar borjar vi kl 7 och gor i ordning affaren, Visual merchandise och mycket annat. Vanligtvis satts inte AC'n i gang forran oppning kl 9, sa allt var varmt och svettigt som vanligt. Jag borjade kanna en lukt,stickande i nasan, en lukt som jag aldrig kant forut, huvva huvva. Kate min arbetskramrat fragade mig om jag ocksa kande av lukten. Vi forstod ganska snabbt att det var nya tjejen som luktade Urban ! Tankte inte mer pa det, hon kanske hade en dalig dag helt enkelt, men nej da det hade hon inte, det hela fortsatte och blev bara varre och varre hela veckan. I fredags jobbade jag med henne och tranade upp henne med kassan osv, hennes andedrakt var sa fruktansvard illa liksom hennes kropps lukt, gar inte att beskriva !

Jag bestamde mig efter manga om och men och klagomal fran kollegor att jag var bara tvungen att ta mig ett snack med henne, men hur konfronterar man nan om deras lukt?! Jag bestamde mig for ett "team mote" och ljog i hop att vi hade ett kund klagomal och att vi maste tanka pa var andedrakt och kroppslukt  och alltid ha deodorant pa oss osv.  Hon papekade att det kanske var hennes rokning men att hon alltid tvattar handerna efterat, detta var inte en roklukt pepekade jag tillbaka! Jag maste saga att jag var stolt over mig sjalv att jag sa nat, om inte hade jag gatt under. Lukten paminner mig om gammal kattpiss. Sa fruktansvart ! Inte har de blivit battre, aterstar att se, annars maste vi ha ett snack med bara henne.


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0