Mycket nu...

Antligen en ledig dag, sa behovligt efter tva langa dagar pa jobbet fran 7 till 7, det finns alltid nat att gora pa jobbet vilket ar bra. Lite kunder denna vecka men en extreme makeover av affaren, fonstrena, mannekangerna, nya klader, och ny VM runt hela butiken, tro mig det ar svettigt och maste va gjort pa en dag pa tre personer.

I gar var en san dag nar allt hander samtidigt, mycket att gora, sma klistermarken pa fonstrena pa jobbet som skulle skrapas bort, tva intervjuer, drama med tva tjejer pa jobbet som inte far jobba nat mer forran dom gatt pa ett mote pa huvudkontoret, nat har hant med vet inte vad hmm.. valdigt besviken for det ar tva bra kollegor. Vi maste skara ner pa folk pa jobbet i februari manad vilket ar jobbigt eftersom det behovs alltid folk sa klart eftersom det alltid ar mkt att gora, svart det dar men samtidigt maste ju foretaget ga runt. Nog snackat om jobbet.

I gar skulle jag fixa min skatte deklaration med Stig Helmers(Shauns kompis) hjalp. Jag fick ett brev for nagra veckor sen fran Cotton On, och enligt deras uppgifter skulle jag fa tillbaka ca. 13000SEk pa skatten vilket lat helt perfekt, precis de pengarna jag behovde for att betala for mitt visum. Men tydligen sa ar det inte som hemma i harliga Sverige att det ar summan som star i deklarationen som man far tillbaka, na icke sa nicke ! Efter massa omrakningar osv sa visade det sig i stallet att jag ar skyldig 1200, vad ar detta?! Inte lika bra system som Sverige har heller! blev sa otroligt besviken for det var pengar jag hade raknat med sa i gar var jag deppig och helt slut efter jobbet och grat en skvatt for jag tyckte synd om mig sjalv...

Jag funderar pa om jag ska fastna i Iphone trasket jag med, kan fa en bra telefon deal med en Iphone just nu, ska ta och fundera om jag kan hantera en Iphone?Maste ju va en bra telefon eftersom alla har den. Teet funkar super, jag har gatt ner i vikt, vet inte hur mycket men det kanns mycket battre. Jag ar ingen vag person, staller mig aldrig pa en vag men kanner om jag gatt ner i vikt med mina klader eller pa ren sjalvkansla och det kanns super just nu. Har atit bra samtidigt som jag har druckit teet, nu fattas bara lite mer traning, ska forsoka klamma in det mellan allt stress. Kopte en webcam nu, sa nu ska de skypas, sa ni som inte har skype, snalla skaffa det sa kor vi:-)

Det var min langa uppdatering for i dag. Godnatt Sverige.












Kommentarer
Postat av: Sandra Sjunnesson

Skrev precis ett inlägg om iPhone hysterin :)



E dock en mycket enklare telefon än jag trodde, men vette tusan om det behövs allt det där??

2010-01-22 @ 06:47:56
URL: http://sandrasjunnesson.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0