Pants on the Ground...

I dag var ingen vanlig Sondag pa jobbet, utan en Sondag fylld med massa langa, smala, vackra tjejer springandes runt i kopcentret. Det var uttagning for Australian Top Model. Jag var och kikade lite pa alla dessa tjejer som stod och koade for att fa visa sig for juryn. Manga vackra tjejer och manga mindre vackra, liksom Idol runtom varlden sa har dom kanske inte sa bra sjalvinstinkt att dom kanske inte har utseendet for en tavling som Top Model. Det later hemskt men man tycker ju man borde inse om man platsar eller inte, kul att dom forsoker men man undrar ocksa hur dom tanker. Jag har kikat pa American Idol uttagningarna pa senaste och det ar sa pinsamt men samtidigt sa himla roligt att kolla pa alla galningar. Maste bara lagga in en video pa min favorit, sa sot gubbe!jag sager bara PANTS ON THE GROUND !



Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0