3 skona dagar....

3 lediga dagar sprang saklart forbi och kandes som en lang dag. Aven fast det ar skont och avslappnande att vara ledig sa kan man ju faktiskt inte vara ledig for lange, jobbet kallar och det har jag inget emot alls. Har spenderat mina lediga dagar pa stranden i Cronulla, vadret har vart bra och jag har simmat i det skona vattnet, sa himla skont. Hann aven med en sport dag med golf och biljard, harligt att ova pa talamodet med golfen an en gang, mitt humor haller inte lange om det inte gar bra. I gar kvall blev det ett pub besok i Oatley med Shaun och hans vanner, mkt trevligt. Jag har gatt och blivit allergisk mot alkohol tror jag visst, jag blir sa trott och dalig av att dricka, kanske for att jag inte dricker ofta langre vad vet jag, men blir som bakis av ingenting, kanske har med aldern att gora ??

I dag hann jag med annu en unn dag, for det ar jag vard...manikyr, pedikyr och massage sa underbart skont! Man maste bara unna titt som tatt det ar sa viktigt kom i hag det...Asiaterna som jobbar pa skonhetssalongen ar for roliga dom, dom verkar alla helt besatta av skvaller tidningar, jag kopte med mig en skvaller blaska i dag for att lasa medans dom gjorde min pedikyr och dom tjuvlaser som medans haha san himla rolig syn! Jag kollade runt i salongen och tro det eller ej men dar satt alla och tjuvlaste deras kunders tidningar..? Dom e ju for roliga asiaterna, det bor MASSA asiater har i Australien och inte manga av dom kan engelska, for mig ar det helt ofattbart hur man kan flytta till ett land utan att lara sig spraket, och det ar hemskt att saga men manga av dom ar valdigt otrevliga, vi har massa kunder som ar asiater och dom ar sa otrevliga, nu sager jag inte att alla ar det men manga, trist tycker jag for man domer verkligen ut dom pga det.
I Torsdags ramla jag ner i I phone trasket tro det eller ej, mycket nojd med min telefon maste jag saga..
I morrn hejar vi pa Federer i Melbourne, heja heja !


Natt natt...












Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0