Heliga Sondag..

Sondag, harliga Sondag! Efter en lang vecka pa jobbet sa ar ater igen Sondagarna sa underbara, att fa sova in betyder sa mycket dessa dagar, och att fa njuta av en dag ledigt och gora absolut ingenting ar heligt! Jag sitter dock har med jobb och ater jobb, schema maste laggas for hela Augusti manad, och jag vet att det kommer bli andringar eftersom folk inte kan jobba vissa dagar och saker och ting inom detta foretag drastiskt andras, suck, men men det maste goras. Jag trivs helt underbart med mina nya kollegor pa jobbet, de flesta ar helt nya, och det ar pa tiden tycker jag.
I gar var vi ute och kakade Thai, pa ett jattemysigt stalle har i narheten. Jag, Aggie, Shaun, Nathan, Rob och Shauns kusin Tim, drack och at gott och jag hade tid att fa kvalitets tid med min Aggie, MYS! I dag var det meningen att vi skulle pa Vinterfestival i Bondi och aka skrillor men biljetterna var slutsalda, synd. Kanske inte riktigt lika bra som Vinterfestivalen hemma i Ostersund men kan ha varit nara inpa.

Hoppas ni alla har det bra dar hemma. Har ar allt bara bra, dagarna rullar pa for det jobbas och jobbas, men jag forsoker njuta av varje sekund, och inte lata dagarna springa forbi, for sant tycker jag inte om...

Pa aterseende kara vanner och familj...

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0