Mote..

Har varit pa mote hela dagen i dag genom jobbet, mycket information, siffror, planering, traning och annat skoj. Alltid lika skoj att traffa andra butikschefer och omrades chefer for Esprit. Dessa moten ar valdigt intensiva, men aven intressanta och roliga. det bjuds pa mat, dricka, kaffe och godis mest hela dagen och manga skratt, sa skont att det finns andra som har sjuk humor och ar flamsiga:-)

Nar jag ar i vag pa dessa moten sa inser jag hur mycket jag alskar mitt jobb, det finns alltid utmaningar inom Esprit och massa roliga omraden man kan utvecklas inom, och det ar nog anledningen varfor jag fortfarande efter 9 manader alskar mitt jobb. Pa motet visade dom bilder och ideer for den nya "Icon" affaren som ska oppnas pa Pitt Street, mitt i Sydney, en stor affar, med tre vaningar och alla divisioner inom Esprit, ungefar som H&M men mycket storre. Affaren kommer bli helt otrolig, tre vaningar, tra golv, hela affaren ar svart med djupare lila farger, och massa annat smatt och gott, som oppnar i slutet av Oktober detta ar. Kommer bli sa haftigt! Hoppas man hamnar dar en dag:-) Nasta mal kanske?


Nu blir det sangen och en ledig, avkopplande dag i morgon.
Later gaters...

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0