Pedant Momma..

Nu har det inte blivit en uppdatering pa ett tag, fullt upp pa jobbet, massa att fixa innan min nya kollega borjar pa Mandag. Jag ska trana henne och sa smaningom en tjej som vi ska anstalla heltid.  Dom verkar bada va bra tjejer sa jag ser fram emot nytt folk att jobba med, alltid bra med nytt folk med nya ideer och erfarenheter.

I veckan blev de avslutningsmiddag med mina nuvarande kollegor i Cronulla, det var mycket trevligt. God mat, drinkar och prat om allt mellan jobb, sex, forhallanden, skvaller och mycket annat smatt och gott. Sa pa Mandag borjar allvaret, da ar jag butikschef pa riktigt! Kanns mycket spannande! Jag har manga ideer och satt jag vill driva butiken pa. Jag har insett pa senaste att jag blir helt besatt nar jag stadar affaren, jag har blivit lite av en pedant, och slutar inte forran allt ar skinande rent, sa jag hoppas mina nya kollegor hanger med for jag vill att allt ska vara rent och i ordning.

I morgon blir det "Baby Shower" Min kara van Bek ska firas for hon ska foda om ca en manad. Jag och Aggie aker tag ut och firar henne, ska bli sa trevligt sa!

Pa aterseende...

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0