Blogg skrivande och lite till...

Jag kan inte fatta att jag snart skrivit blogg i 2 ar? Det ar ratt mycket som hant under dom 2 aren kan jag saga. Jag hann tappa bort mig sjalv, och hitta mig sjalv igen, det ar inte illa det. De 2 senaste aren har utan tvekan varit de basta i mitt liv, och det trodde jag aldrig jag skulle saga, men jag har verkligen hittat tillbaka till mig sjalv( hur tontigt det an later). Jag har helt enkelt levt ett liv, sa som jag aldrig trodde jag skulle leva mitt liv, har hittat underbar manniskor som jag inte ens kande for mindre an 2 ar sen, jag har flyttat till andra sidan jordklotet, och skulle nan saga till mig for mindre an 2 ar sen att jag skulle bosatta mig i Australien, sa hade jag val rent ut av skrattat at dom. Jag alskar mitt liv sa som det ar i dag, men det ar ju saklart alltid nat har i livet man vill uppleva, och jag stravar alltid efter det basta.Jag har lart mig att man kan inte fa allt man vill har i livet, jag har insett hur mycket jag alskar min familj och mina vanner, och vad ont det kan gora att sakna, men jag har ocksa verkligen insett hur det kanns att alska nan, vad karlek betyder, och vilka som betyder allt for mig. Jag har lart mig mycket om livets gang, och forhoppningsvis blivit ett snapp visare.

Tills vidare fortsatter jag mitt skrivande, for mig, men aven for er alla nara och kara, och for att jag tycker att det kan vara sa skont att skriva av sig om allt och inget...



Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0