Bra dag...

En lang vecka med mycket slit pa jobbet avslutades med en intervju i morse med min chef och beskedet att jag fick butikschef rollen pa mitt jobb ! Jag ar sa glad och sa nojd! Allt slit dessa 9 manader belonades med en battre tjanst och mycket battre betalt, jag kan inte bli mer nojd ! Detta var mitt mal nar jag borjade jobba for Esprit och antligen har min drom blivit sann. Intervjun gick bra, jag och min hogsta chef kommer bra overens och det var mer ett avslappnat mote med lite fragor om diverse saker, jag var verkligen inte saker att jag skulle fa tjansten men hoppades saklart pa det. Jag skriver pa ett nytt kontrakt och borjar min nya tjanst om 2 veckor, spannande. Jag alskar nya utmaningar, och mer pengar saklart !

Sa har glad ar jag i dag






Kommentarer
Postat av: Nina

GRRRRAAATTTIS finis! Vad himla skönt att du får ditt mål uppfyllt! Butikschef är inte illa pinkat!! ;-) Detta måste firas! Puss

2010-06-24 @ 13:16:22
Postat av: Amanda

Grattis till dig!! Va roligt! kram amanda

2010-06-24 @ 13:19:41
Postat av: norgemomma!

MEN SÅÅJA!

grymt jobbat momma!! :D

2010-06-24 @ 17:57:24
Postat av: Kusin anna

GRATTIS GRATTIS verkligen roligt gumman!!!! LYCKA TILL FIIIINIS Puss!!!!

2010-06-24 @ 22:51:33
Postat av: Ana-Laura

Gött mos din juice!!! GRATTIS!!!!

2010-06-24 @ 23:01:30

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0