Brrr is cold in here...

Jaha da sitter man har och fryser da, ni tror mig val inte eftersom Australien jamt ar sa varmt och skont, men jag sitter alltsa har med en fet morgonrock, mysbrallor o troja under det, och dricker en kopp te for att fa tillbaka kanseln i mina fingrar. Den sa kallade "varmen" i huset ar pa, men blaser at olika hall, och ut genom hund dorrarna tror jag for jag har inte kant nan varme. Huvva ! Na men nu ska jag val inte klaga, sommarn ar ju har snart, i Oktober. Bara och vanta da, och forsoka hitta satt att varma upp mig pa tills dess. Dar hemma verkar ni ju ha en riktig varmebolja, harligt att hora. Maste saga att jag saknar den svenska sommarn, det ar ju nat sa unikt med alla arstider i Sverige, det maste jag saga att jag saknar.

Om 2 veckor borjar jag mitt nya jobb som butikschef, det har val i stort sett borjat mer eller mindre, men skriver kontrakt snart och da ar jobbet mitt och affaren ar min lilla bebis som jag ska ta hand om, jag ar sa laddad, kommer bli superskoj! Det ar i stort sett ett helt nytt team som jag maste lara upp, kommer bli spannande. Alltid kul med nytt folk, pa tiden for det har vart sa mycket skumt folk som kommit och gatt. Haromdagen fick jag ett 700 kr presentkort for jag salt sa pass mycket inom den senaste manaden, och som det shoppades! Sa mycket fint som kommit in, sa jag harjade pa o shoppa massa, och jag behovde faktiskt det for min Esprit garderob borjar bli tom:-)

I dag flyttar jag och Shaun upp till hans familj hus i en vecka. Hans familj ar bortresta i en vecka, sa vi tankte att vi ocksa vill ha semester sa vi tar vart pick och pack och flyttar upp ett hus, till mer varme, tva sma sota hundar, internet, storre kok och ett badkar! Ja tack ! Det ar varan semester det.



mmm Sommar....

Kommentarer
Postat av: Sofia B

Men stort grattis till jobbet. Fasen vad bra du är. Wihaaaa. Vi är hemma i Stockholm igen så jag kommer säkert vara vid datorn lite mera. Har knappt varit inne på två veckor. Vi får ta en date via msn snart. KRAAAM OCH GRATTIS IGEN

2010-07-02 @ 12:35:55

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0