GLAD MIDSOMMAR

Glad Midsommar till er alla dar hemma!Ledig i dag och borjade dagen med ett doktor besok, bara en rutinkoll hos gynekologen, har varit sa dalig med besok dar, sa det var pa tiden. Hur obehagligt ar det inte nar dom ska undersoka en mellan benen? Huvva sant tycker jag inte om, hur ska jag en dag foda barn ,det undrar jag? Dagen fortsatte med en mysig lunch med mannen, och aven harfargning av mannen...Hur sexigt ar det inte nar ens kille vill farga ens har? Det ar plus poang tycker jag. Jag avnjuter en ledig dag i morgon ocksa, och lunch med Aggie och bara slapp for en ny lang vecka framfor mig. Ni ska veta att jag ar sa glad att jag fick jobbet och att jag slipper se min arbetskamrat lika mycket for hon kan driva mig till vansinne i bland!

Firade midsommar med familjen i dag, toast med lax och gravlaxsas, ol och lite footy tippning. Hoppas ni alla far en underbar helg dar hemma. Saknar er valdigt mycket!



Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0