Here comes June..

Valkommen Juni...fattar inte att Juni redan ar har, jag tyckte det var julafton nyss? I bland ar det skrammande vad tiden gar, jag jobbar sa mycket att i bland kanns det som dagarna faller samman till en lang dag, det ar inte bra. Jag kan tanka mig att det ar latt att bli deprimerad nar dagarna ser likadan ut i bland och nar tiden gar alldeles for snabbt, men jag antar att det ar da man maste hitta positiva saker med allt man gor, och hitta dom dar "guldklimparna" som gor vardagen lite lattare och lite mer spannande, och sana finns det ju massa av. Jag ser alltid fram emot mitt morgon kaffe, hur tontigt det an later, men jag vill garna ha med mig en kaffe pa bussen och en pa jobbet. Trevliga kunder pa jobbet gor saklart vardagen lite lattare, vi har mycket stam kunder pa jobbet som i bland kommer in bara for att tjattra lite, det ar trevligt det. Jag tanker ofta pa mitt liv och hur lyckligt lottad jag ar, vilka underbara manniskor jag har runtomkring mig och att jag mar bra och ar frisk, liksom mina nara och kara. En san daglig tanke kan fa mig pa sa bra humor och inse hur bra jag har det...Nat sa enkelt kan betyda sa mycket...


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0