Mandags skvaller...

Det var ingen vanlig Mandag i dag inte. Jag borjade kl 7 som vanligt pa Mandagar och kom in pa jobbet och fick veta att min chef, ni vet kollegan jag haft problem med, fatt rollen som Regions Chef, tro det eller ej. Hon har alltsa pa 7 manader jobabt sig uppat i foretaget och jag fragar mig delvis hur men, jag ska inte vara negativ, jag ar glad for hennes skull, for nu soker vi en ny butikschef och jag ska saklart soka for den rollen och hoppas pa att jag far den. Om jag inte far rollen sa kommer jag bli otroligt besviken och ledsen och kommer nog sakert lamna foretaget, och det vill jag ju inte egentligen eftersom jag alskar mitt jobb. Sa alla dar hemma, hall tummarna for mig, jag har intervju pa Torsdag morgon.



I morse pa vag till jobbet lyssnade jag pa denna underbara lat....Robyn hon ar underbar hon.







Kommentarer
Postat av: Sandra Sjunnesson

Syrran är med i den här videon :)



Kraaaam och STORT LYCKA TILL me jobbet!

2010-06-21 @ 20:59:42
Postat av: Nina

Åh, lycka till! Go get 'em!! :-D

2010-06-22 @ 11:01:29

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0