Mmmm...Ikea!

En Sondag som bestod av IKEA. Jag, Shauns mamma Kerry och min kara van Bek akte i vag till bla gula Ikea for en harlig formiddag, som borjade med nybryggt kaffe och go, billig frukost pa Ikea. Ah sa jag uppskattar IKEA nar man ar langt hemifran, jag har nog varit pa Ikea fler ganger har i Australien de senaste aret, an hemma nagonsin. Jag inhandlade diverse saker, ni vet sant dar som man bara maste ha, ljus, smyckes skrin, billiga batterier, mer ljus, koks knivar, sill, hardbrod och lingonsylten wehoo! Nu ar jag nojd i alla fall en manad till.
Harlig dag i dag med sol, lunch pa altanen med familjen och sen STOR stad, sa nu ar hemmet mysigt, frascht och rent, inrett med nya Ikea grejer...
Ny vecka, nasta vecka och nya tag !







Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0