Nack H%*(^@#(%*^@%(*@

Jag har sa ont i nacken sa jag vet inte vart jag ska ta vagen. Min nacksparr verkar vara tillbaka igen efter en lang tid. Vaknade upp i morse av att nacken knakade till och har gatt spand hela dagen, fy ! Kom hem fran jobbet och proppade i mig lite tabletter, fast jag inte gillar sant, tog ett varmt bad och nu ska jag nog se till att nacken frisknar till. Langtar tills pa Sondag for da blir det IKEA, sa som jag saknat mitt Ikea! Det ska kopas ljus, fotoramar, koksknivar och framforallt, svensk MAT !aahh sa jag langtar..som ett barn pa julafton!

Helgen som va, var mycket trevlig forresten. Vi firade Nathan's fodelsedag pa Oatley Pub med pizza, ol och shots, men hann inte vara dar mer an nagra timmar innan han blev utslangd, precis som det ska vara tycker jag:-) Vi bar hoppade till nasta bar, och avslutade kvallen runt halv tre, mycket trevligt och sa mys och fa hanga med min Aggie hela kvallen, vi hinner ju knappt traffas nufortiden, for vi ar sa BUSY.
Har kommer lite bilder fran Lordagen...











Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0