REA panik...

Ah vilken dag, fotterna varker och huvudet snurrar(mer an vanligt) 30 % pa allt i affaren kan ni tanka er det, folk blir som galna, jag forstar inte vad REA gor med folk? Folk forandras, dom trangs, dom slanger klader hit och dit, pa golvet, pa bord, overallt! Dom blir antingen super glad over de bra priserna, eller sa gnaller dom over nat, alltid finns de nat att gnalla over. Det basta ar nog dom standiga fragorna om Rean, dom fragar om rean, hur mycket rabatt ar det, hur mycket blir det efter rabatten, osv osv. Detta ar det underbara med att jobba inom klad branschen, man far helt enkelt ta en del av hela cirkusen, kan inte bli battre !

Jobbet gar helt ok, jag jobbar pa loneforhojning eller att jobba mig uppat, jag forstar inte varfor jag fortfarande ar assisterande butikschef nar man kan va butikschef, for det ar i stort sett samma ansvar och samma slit men mycket samre betalt, sa jag ska se till att det blir andring pa det.




Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0