Sex and The City kväll....

Svenska Nationaldagen i dag och det glömde jag totalt bort, hade nog tyvärr glömt bort det om jag varit hemma i Sverige också. Jag önskade vi svenskar var lika patriotiska som Grekerna, Aussies eller Norrmännen och firade på stort.
I dag har varit en riktig slapp Söndag, vilket jag behövde efter en stressig vecka. Lördagen var mycket trevlig, äntligen fick jag se Sex and The City, så som jag väntat ! Det blev en super lyckad kväll med Agnes och Jo, Shauns kusins flickvän från Kanada. Vi började med middag och Cosmopolitans på Zink Bar i Cronulla, sen blev det bio, åh så taggad jag var! Filmen var riktigt bra såklart, hade inte spelat nån roll som sagt om den hade varit dålig heller, för jag hade fortfarande tyckt att filmen hade varit bra ändå, så det så !
Inledningen av filmen var helt underbar, alla outfits var ännu bättre och jag satt mest med ett stort leende på läpparna och undrar såklart som alla andra om det kommer en tredje film? Tills dess går jag nog på bio och ser den några gånger till.

Min kollega driver mig fortfarande till vansinne, jag absolut hatar henne, kan inte beskriva med ord hur mycket hon irriterar mig. Hon har fått en chans att jobba sig uppåt inom företaget, fråga mig seriöst inte hur! Förhoppningsvis så får hon jobbet och förflyttar sig långt i från mig för jag vet inte hur länge till jag pallar. Hon får mig att känna en sån negativ energi. Några tips på hur jag kan försöka och inte tänka på det? Jag vet att jag måste försöka att inte bry mig så mycket men det är svårt när man är runtomkring henne nästan varje dag, hela dagarna....suck!









Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0