Tva ljuva dagar...

Ah tva dagar ledigt, kunde inte vart mer passande an NU. Helt slut efter en vecka med 7-19 tre dagar i rad och sa jobbade jag till 9 i gar kvall, jag ar trott momma kan jag meddela, men antligen far jag vila! Jag sov ut i morse, fick kaffe pa sangen, lag o drog mig som bara jag kan, nybakta kanelbullar till frukost, lite mer kaffe. En liten arende runda pa kopcentret nu, hang med Aggie i eftermiddag, en lugn skon avslappnande kvall med Thai mat, foljs av fodelsedags partaj for Nate Dogg i morgon kvall pa puben. Sa , dar sammanfattade jag mina tva lediga dagar, later helt ok ellerhur?

Sex and The City filmen var helt underbar forresten! Inte lika bra som ettan men saklart anda bra. Underbart snygga outfits, just darfor maste jag se den igen eftersom man hinner ju inte kolla in alla outfits forsta gangen!

Det ar mycket jag dag drommer om nufortiden, hundvalpar, drommer om er dar hemma, och nar ni kommer hit och halsar pa, framtiden, karriar, och livet som kan vara sa oforutsagbart. I bland gor det mig inget att jag inte vet vad som hander i framtiden, men i bland skrammer det mig, for i bland vill jag veta, fast egentligen sa vill man val inte veta?! Hade en konstigt drom igen i gar natt, kanske just darfor jag sov till 10.45! Solen skiner ute, det ar kallt inne, jag dricker mitt varma kaffe och ar allmant trott. Nu maste jag pigga till mig, kan val inte sloa en hel dag, eller kan jag det?



Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0