10 fina...

10 fina manniskor som haft en san inverkan pa mig och mitt liv, vore det inte for dom sa skulle jag inte vara den jag ar i dag..
......Ps. I love you....




Min finaste bastis..



Min kusin och sjalsfrande



Min egna Fifi, en underbar van for livet...


Min kusin och basta van, varldens goaste...


Min alskade


En underbar van som alltid finns dar i vatt och torrt!


Min underbara mami, en del av mig


En van jag hittade som egentligen fanns dar hela tiden, en av mina basta..


Min egen papi...en del av mig


En sa fin van som jag gatt igenom mkt med, men som alltid finns i mitt hjarta.







Kommentarer
Postat av: Sofia B

Vad fin du är. Puss på dig. Ska vi försöka med en msn-date i veckan kanske? Jag kommer vara online imorgon måndag så det är bara titta in om du har tid efter jobb och möte. KRAAAAM

2010-03-07 @ 20:00:11
URL: http://sofiawillhard.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Va fint! Tack vännen, nu sitter jag på jobbet o blir så klart tårögd/rörd... Vi har som sagt gått igenom mycket men vi har klarat av allt o de finns säkert en anledning till alla våra berg o dalbaner i livet.. de har gjort oss starker iaf! Du finns för alltid i mitt hjärta! <3



p.s kunde du inte hitta nån finare bild :) d.s

2010-03-08 @ 16:53:22
Postat av: Emma

Men Lina du är väl för underbar och go! Jag blev tårögd jag med, du är så fin vännen!! LÄNGTAR EFTER DIG!!!! Massa kärlek till dig från mig

2010-03-08 @ 17:22:47
Postat av: Kusin

Tack fiiiinis för att jag får vara en av dina 10..



I Love U



Miss U

2010-03-08 @ 21:14:44
URL: http://avva.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0