En liten del av Sverige i Sydney...

Massa oversvammningar i detta land for tillfallet, massa regn och storm ovader. Australien verkar alltid drabbas av antingen massa brander, eller oversvammningar, ett land med manga olika vader katastrofer. "Hosten" narmar sig och man marker att det borjar bli kyligare pa kvallarna men fortfarande skont vader saklart. Jag laddar upp med klader infor hemkomsten men vet inte vad jag ska ta med mig eftersom jag ar en sommar chick nu:-)?
Betyder detta att jag maste shoppa annu mer nu for att overleva varen hemma?
 
Jag vet att jag alltid tjatar om hur lycklig jag ar, men jag ar ju sa lycklig och darfor sager jag det igen " Ah va lycklig jag ar! " Inte nog med att jag far aka hem snart, sa far jag aven ta med mig en del av Sverige tillbaka hit...min egen lilla Agnes har bokat resa for att ga i mina fotspar och "upptacka" Australien. Jag tror hon kommer bli fast, vad tror ni? Det kanns otroligt spannande och kul att ha en nara van har, en svenne van, det betyder valdigt mycket for mig. Jag ser fram emot massa skoj med min fina lilla momma.

Appropa svenskar i Sydney sa kryllar det av dom, vilket ar super kul. Jag har massa svenska kunder som shoppar hos oss. Alltid kul nar dom kommer in igen och kanner igen mig, och det ar ju alltid skoj att fa surra lite svenska ocksa:-)





Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0