En tanke...

Min tanke i gar, hur kan man ta sitt liv bara sadar? Fran ett perspektiv ar det overkligt och ofattbart, men fran ett annan ar det sjalvklart. Jag har manga manniskor runtom mig som mar daligt, och lider av depression, sa jag kanner till sjukdomen och vet vad den kan leda till. Det ar en obalans i hjarnan, en sjukdom som man inte kan ra for, det handlar inte alltid om en dalig uppvaxt, eller tragiska handelser i ens liv. For mig och andra som inte lider av det, ar det svart att forsta hur det kan leda till sjalvmord och andra tragiska slut, hur kan man lamna sina nara och kara bara sadar? Jag kan forsta att sinnet och sjalen inte funkar och det finns inget ljus eller hopp och man vill bara tysta ner det och hitta ett lugn....
For mig ar det sjalvklart att livet ar vart att leva, men det ar inte fallet for alla...Livet ar en gata och kommer alltid forbli. Jag lider med alla som har denna sjukdom, och deras familj och vanner runtomkring...

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0