Ett visum i mitt pass:-)

Ledig dag i dag, sa skont sa. Haft en trevlig helg med fredag, lordag ledigt. Mysig middag och drinkar i Lordags med Shauns kusin och hans flickvan fran Kanada. Jag gjorde mina svenska tradionella rakmackor till forrat och sen blev det grillning i det fina vadret. I dag tog jag en liten tripp in till stan for att uppdatera mit nya visum, det ser riktigt bra ut i mitt pass, jag ar stolt! Sen bar det av till Penrith, dar Bek och Todd bor, blev en heldag med Bek, shopping, lunch och fargning och klippning av mitt har. Alltid lika nojd nar Bek fixar mitt har hon ar sa duktig ! Men NU ar det nara gott folk, en vecka i morgon sen bar det av! wehooo!!!






Kommentarer
Postat av: Nina

Fasiken vad fräsch du kommer vara när du kommer hem! Solbränd och nyfrissad! :-)

2010-03-31 @ 21:44:32
Postat av: Anonym

Haha vem sa nat om brun???

2010-04-01 @ 13:28:06

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0