Host?

Nu ar det bara 1 man kvar tills vi kommer hem ah sa jag langtar. Jag tror jag langtar hem annu mer nar jag vet att jag snart kommer fa aka hem o halsa pa. Har har det regnat i tva dagar, kan va ratt skont det med, jag har tant ljus och druckit te och myst under en filt pa kvallarna, sa tro mig det blir "kallt" har ocksa;-)

Vantar ivrigt pa mina nya skor som forhoppningsvis anlander snart wehoo! Shopping for fullt nu, borjar bli riktigt nojd over min nya Australien garderob, jag har jobbat pa den i ett ar nu och den blir snyggare och snyggare for varje Fredag, nar det kommer nya grejer till Esprit haha. 70 talet ar tillbaka, det har kommit och gatt senaste aren, men midje hoga utsvangda byxor med tunikor och pals vastar ar tillbaka, vi har en ny farg palett pa jobbet, sa jakla frascht, orange, brun, lila och gront, host farger som ar sa fina !Ja det sags ju att hosten ar pa vag har, hmm vet inte riktigt om jag kan halla med, men jag sitter faktskt i hop krupen i soffan nu, med tjocktroja och mitt understall...och dricker mitt varma kaffe, sa kanske hosten ar pa vag? Jackor, och tjocka trojor saljer redan ganska ok pa Esprit sa det galler val bara att folja de Australienska arstiderna...

Nu ska jag o Svenne Banan i vag och lira basket igen, stackarn kommer forlora igen..





Kommentarer
Postat av: Ana

Söta ni är :)

2010-03-08 @ 14:06:32

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0