Motet...

Sa var motet antligen over, sa som jag oroat mig, vart frustrerade och forbannad och ledsen...antligen ar det over. Motet gick helt ok, dom forklarade varfor jag var dar och vi kunde fraga fragor, och lagga till om vi hade nat att saga till om. Forsta punkten var det enkla misstaget som jag forklarade om, att jag inte faxade av pappret till ekonomi avd samma dag.

Hade det inte vart for min chef sa hade jag inte ens vart pa det dar motet. Allt hon hade behovt gjort var att kommunicera med mig och saga att jag maste skicka i vag papprena, eller sa hade hon enkelt nog gjort det at mig, precis som vi gjort at varann forut, men hon ville satta dit mig. Det visade sig efter som motet pagick att min chef har skrivit ner allt i ett mail och skickat till var hogsta chef och personal avd. bakom min rygg. En av de tva punkterna var att jag hade sms:at henne Lordag kvall kl 12.00 pa natten nar jag lag och spydde, i stallet for att ringa. Sa min chef skvallrade detta till personal avd och det togs upp pa motet. Jag fattade ingenting nar jag satt dar och borjade nastan skratta. Jag och Shaun svarade direkt tillbaka att hon messade mig tillbaka och skrev "Due to my day off today I can't work for you Angelina" harligt svar fran ens chef, ellerhur? Hon forsokte inte ens hitta nan som kunde jobba at mig pa Sondag fast jag var sa sjuk Lordag natt.Sa fort jag berattade pa motet att hon svarade tillbaka med ett sms, sa strok dom den punkten. Alltsa vilket skamt! Esprit har skott allt sa som dom ska, pa ett proffessionellt satt, den enda som ligger bakom allt ar min chef, vilket kanns lika jobbigt det, for det ar en hemsk manniska som jag maste traffa och jobba med varje dag. Sa jag forsoker sta ut i 20 dagar till sen ar det semester, men detta maste saklart tas tag i sa fort jag kommer tillbaka, antingen sa soker jag jobb pa en annan Esprit affar eller sa soker jag ett annat jobb.

Sana har ganger kan man se saker annu tydligare, fran ett annat perspektiv och tanka att det maste komma tillbaka och bita henne hart i hennes feta rov en dag. Jag hade kunnat tagit upp pa motet hur oproffsig hon ar och hur hon inte ar erfaren eller proffsig nog att vara chef, och alla saker hon gjort och sagt, men jag haller de for mig sjalv, for det var inte det motet handlade om. Men fran och med nu sa tanker jag anteckna allt hon sager och gor, och kommer det till att jag maste kalla till ett mote, sa tanker jag saklart gora det...

Angaende en skriflig varning sa handlade det inte ens om det, fast hon levererade meddelandet i Mandags kvall, genom att saga att jag skulle fa en skriflig varning. Pa motet sa dom att det var inte det som var fallet, sa tydligen sa kunde hon inte ens fullgora den uppgiften, bra jobbat chefen ! Allt detta kom till var en diskussion/mote om vad som hant, synd bara att det skapat detta, aldrig nagonsin kommer jag kunde lita pa denna manniskan igen.


Over and out...jag ar helt slut.


Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0