Pa Sverige Schemat...

Jag raknar ner dagarna har jag sagt det forut kanske?Sverige har kommer vi !!


Mycket skoj pa schemat, forsoker inte planera for jag vet hur de gick senast med massa stress hit och dit for att traffa alla..Jag maste ta det lugnt och njuta av min korta tid hemma med familj och vanner. Kanns bra denna gang att Shaun traffat nastan alla och kanner sig lite mer bekvam, tyckte faktiskt lite synd om han hur han "kastades" in i allt, och magsjuka pa det. Jag tanker INTE bli sjuk denna gang, ska kaka vitaminer och ta hand om mig och inte stressa...

Ser fram emot en lang weekend i Stockholm med mina nara och kara, bo pa hotell och lyxa till det. Ska fira min kara kusin Jimmy som fyller ar, fira min van Maria som fyller 30 med kalas, mysa med familjen Backman och ra om min fina sota Nina som jag inte sett pa langeeee och antligen fa traffa hennes Olle! Vill saklart klamma in lite shopping och massa harliga middagar med mina kara vanner.
Hemma i kara Ostersund ser jag fram emot en vecka med Nina och antligen far vi fira vara fodelsedagar tillsammans, blir nog en riktig brakfest med vanner hoppas jag pa, vet inte nar var eller hur men det ordnar sig alltid ellerhur? Hemma ska jag krama om min familj sa hart, jag ska helt enkelt krama sonder dom! Jag hoppas inte all sno smalter bort for jag vill att Shaun ska fa kanna pa riktig sno och aka lite snowboard och skidor i fjallen, kanske en skotertur och mys i Klovsjo och Are. Jag ska njuta av varje liten sekund hemma... det kan jag lova...






Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0