Shopping paus?

Jaha da kammade jag hem alla saker jag letade efter: En snygg svart blazer(kavaj), Mina snygga ripcurl skor som anlande pa posten forra veckan efter min jakt, och ett par 70 tals brallor med hog midja och utsvangda ben a la Esprit. Jag ar mycket nojd, betyder inte att shoppingen slutar for det. Jag har ett shopping problem och jobbar pa det. Jag rensade garderoben i gar, gick igenom alla mina klader och vek allting, och insag att jag har ratt mycket klader sa jag kanske ska ta en shopping paus? ...vi far se, ska fundera pa den.


I Oktober oppnar Esprit en ny "Icon" affar i Sydney. Jag vill garna jobba dar och ska gora allt for att fa jobb dar. Dom letar efter ca 15 butikschefer eftersom det ar en tre vaning affar med alla avdelningar, EDC, Women's casual, Women's Collection, Men's och Barn avdelning, plus smycken mm. Hall tummarna for mig, for nu ar det dags att jobba sig uppat, tych jeg !

Snart ses vi vanner och familj ! Endast EN manad kvar! vart tog tiden vagen, jag tyckte det var julafton nyss? Hoppas tiden dar hemma inte gar lika snabbt...Jag langtar efter att fa kramas jag !



Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0