Slutkord...

Jaha da var jag hemma fran jobbet. Vilade och njot av min lediga Sondag, men vaknade upp pa Mandag och madde bla. Diaree, ingen matlust, trott och ont i hela kroppen. Gick pa jobbet men madde bara samre och samre. Jag ville bara sova och det kandes som min kropp var sonder, sa har ar jag pa Tisdag, hemma framfor datorn. och borjar redan bli rastlos fast klockan bara ar 9 pa morgonen.

Forra veckan tog kal pa mig och kom i kapp mig, det kanns som jag ar helt slutkord, magen ar i obalans och jag maste ta hand om mig. All SKIT forra veckan som jag onodigt behovde ga igenom kanns fortfarande jobbiga, och jag mar illa nar jag ar pa jobbet. Inte bra alls, men snart far jag vara ledig lange och det behover jag, jag behover traffa min familj, kramas och umgas med mina underbara vanner och skratta. Nar jag kommer tillbaka kanske det ar dags for en ny start helt enkelt, for jag kan inte fortsatta gora nat som far mig att ma daligt, valdigt synd maste jag saga for jag alskar mitt jobb, kladerna, foretaget men jag kan inte jobba med min kollega.
Jag ar sa lyckligt lottad som har en karl som tar hand om mig, han ar sa underbar med mig, att jag borjar undra hur jag fortjanade en san har manniska i mitt liv?
Jag ska hamta energi hemma fran alla er som gor mig sa glada...och komma tillbaka som en ny person.







Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0