SNART sa...

Nu ar det endast 26 dagar kvar men jag raknar inte dagarna alls! Tiden springer i vag, och bra ar det for jag ar redo for lite ledighet, for jag ar helt slut i kropp och knopp. Semestern kan inte borja battre, med en lang weekend i Stockholm med underbara vanner och sedan en tagresa upp till Ostersund:-) I Stockholm blir det hotell i city, finns det nat battre an hotell mys och hotell frukost, skoj att leka turist i mitt eget land ocksa, det ser jag fram emot:-) 

Denna vecka har jag antligen Fredag Lordag ledigt, det blir massa slapp och middag med Bek och Todd. Lordagen bjuder pa Mexicanskt och Margaritas med familjen Doyles. I Mandags var det "Roadshow" med Esprit, alla chefer och heltidsanstallda samlades for mingel, mat, dryck och olika grupp aktiviteter och forelasningar. Det var super intressant och traffa alla inkopare fran foretaget, dom berattade och visade alla klader som kommer in i host och vinter, mycket fint kan jag meddela. Jag har kant anda sen jag borjade jobba for Esprit att jag verkligen vill jobba mig uppat inom foretaget, och jag hoppas att chansen finns en dag for det finns mycket man kan utveckla sig inom detta foretag, varje dag ar verkligen en utmaning.

Jag har varit sa trott pa senaste, fast jag borjat dricka mitt te igen, som ska ge mig energi, men det ar alltid fullt upp pa jobbet, man star pa fotterna hela dagen och springer hit och dit och stressar, jag behover en massage, jag behover semester och massa karlek fran vanner och familj. SNART sa...





Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0