Halla kontakt...

Jag ar lite irriterad nu, och tanker dela med mig, for det ar val det bloggen ar till for ellerhur? Skriva ut all frustration. Jag forsoker allt jag kan att halla kontakten med all familj och alla vanner hemma. Nu nar jag bor langt borta sa tycker jag det ar extra viktigt att halla kontakten. Vissa ar saklart battre an andra pa att halla kontakten. Jag maste saga att facebook ar grymt for nastan alla ar online i alla fall en gang om dagen, och det ar ett bra satt att halla kontakten och skriva sma meddelanden och bara kolla sa allt ar ok. Sen jag flyttade till Australien har jag inte hort ett ord, om det inte ar sa att jag skriver ett mail eller skickar sms. Hor ingenting i fran andra sidan, och det ar nara slaktingar som jag forvantar mig mer i fran, bryr dom sig, undrar dom hur jag har det? Jag har blivit besviken om och om igen, och undrar varfor? Det betyder mycket for mig att halla kontakten men vissa verkar inte bry sig? For sa upptagen kan man val inte va? Nagra ord pa facebook tar val inte mer an nagra minuter att skriva, eller?

Sadar ja, nu fick jag det ur mig !



Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0