VISUM...

Gott folk jag kan meddela att jag fick visumet !! Jag ringde in till Migrationsverket i dag och min handledare ar sa rolig, ratt flummig nisse. Han sa, ja men jag godkande visumet at dig i helgen, eller var de forra veckan? Jag blev sa glad! Jag och Shaun firade med att ta baten till en mysig restaurang langs vattnet och jag bjod till pa lunch, sa mysigt ! Vadret ar underbart och jag ar sa lycklig sa !Glomde bort for ett tag att jag var hemma sjuk, men kom hem och slumrade till i tva timmar med en hemsk huvudvark...men vad gor det nar jag fatt mitt visum??:-)



Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Grattis vännen, de är du värd! Är jätteglad för din skull men du vet att du är saknad här hemma! Snart är de inge länge kvar dock... Wiiiii Kram o ha en underbar dag!

2010-03-24 @ 09:56:27

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0