Dagens frustration!

Jag spenderarde min härliga lediga eftermiddag till att snacka med mitt mobil företag, och jag har bara en sak att säga" Åh va jag saknar Telia" ! Aldrig ett problem, man fick sin räkning i slutet av månaden, betalade den och det var allt med det, men nej , här i detta land så har jag varje månad fått ringa upp mitt mobil företag Telstra för att min räkning har vart dyrare än den borde för dom gjort simpla misstag, jag skämtar inte VARJE månad, det är totalt ett år snart det, kan ni tänka er min frustration och behöva ringa och be dom fixa till räkningen varje månad!!

I dag ringde jag upp för min räkning var så himla dyr, fast jag inte använt telefonen när jag var hemma i Sverige. Det visade sig att min mottagning(roaming) har varit på under resans gång, och varit tillfällig för andra mobil/internet användare och det har påverkat min telefon? Det finns tydligen nån knapp nånstans i telefonen som man kan stänga av det på, men hur fan ska jag veta det? Det är väl inte så lätt att veta det, jag hade med mig telefonen men använda den inte, utan hade den på om nån skulle ringa eller messa hemifrån Australien. Ja så efter mycket tjat och gnat och snack med flera av deras ovetigga personal så lyckades dom ta bort lite av min skuld, men tro mig jag är inte färdig med dom ! Visst är det skrämmande att man kan ringa om och få olika svar av olika personer på detta företag? Jag ringde först till en snubbe som knappt kunde engelska, och han fattade NADA, så jag la på och ringde om och hamnade hos en tjej som verkade ha jobbat där i en dag, så jag fick prata med hennes chef och han babblade i munnen på mig och jag fick inte nåt sagt knappt men han tyckte han var så snäll mot mig som tog bort lite av avgiften, HAHA !

NU SÅ fick jag det ur mig, var tvungen att avreagera mig och skriva av mig..!! ÅÅÅHHHHHHHH!Ser ut som jag får ringa om snart igen, men just nu har jag ingen energi, har precis suttit i telefon med dom i 1 1/2 timma !!!
Suck....

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0