En resa jag sent glommer...

Borta bra men hemma bast var det sa det var eller? For mig vet jag inte riktigt vad som ar hemma, jag maste nog saga att jag har tva hem, for det ar sa det kanns i alla fall. Det kanns skont att vara tillbaka, tillbaka till mitt liv har, tillbaka till verkligheten, for nan gang maste man ju atervanda till den ocksa. Om inte verkligheten skulle finnas sa kanske inte resorna hem till Sverige skulle vara lika roliga heller...eller joooo!

De senaste fyra veckorna i Sverige har varit helt underbara! Jag kanner att jag har hunnit med allt jag ville och traffat alla jag ville traffa, resan hade inte kunnat blivit mer lyckad! Hur ska jag med ord kunna skriva ner vad jag har gjort och hur skoj jag har haft? Jag tror jag far ta det hela i omgangar fran borjan till slut. 

Kycklingfotterna: Jag kommer aldrig mer resa med Air China den saken ar saker. Ingen pratar engelska, gamla plan, otrevlig, nonchalant personal, och bara massa strul. Resan till Sverige var lang, vilket jag visste, men jag tror inte man inser forran man sitter pa planet hur langt bort Sverige egentligen ar ! Tva dagar senare var vi framme, efter overnattning i Peking, dar vi blev erbjudna kyckling fotter i en plast forpackning och en coca cola, for att rummen var sa ofrascha...smaka pa den ni !
Stockholmo:Det var helt underbart att fa aterse min Bastis Nina pa Arlanda med hennes fina Olle, blev sa otroligt lycklig att se henne! Vi spenderade alla, en helt underbar helg i Stockholm med fodelsedags kalas, shopping, hotell mys,forkylning och massa skoj med kusin Jimmy, Maria och Sofia med fam.

Ostersund:Fyra dagar senare bar det av till lilla Ostersund dar jag motte upp med familjen pa tag stationen, underbart att fa krama om alla igen, sa som jag saknat dom ! For att sammanfatta de resterande veckorna, sa bestod dom av massa snowboard akning for Shauns del, som hittade sin nya sport, Vemdalen med Karin, Are reunion med Norge tjejerna, mera shopping, fodelsedags middag, massa kalas och fika stunder med nara och kara. En resa jag sent kommer glomma och minnen som jag lange kommer leva pa...

For att ni verkligen ska fa smaka pa rika detaljer genom resans gang sa kommer jag saklart bjuda pa bilder och massa skvaller. Hall ogonen oppna...





Kommentarer
Postat av: millan

Hej, minns du mig som brukar hänga här lite då och då? Kanske inte men idag trilla en polett ner nämligen när jag kikade in här!

Jag har haft en stammgäst i östersund flera år och i vinter så sa han att snart kommer hans dotter från Australien på besök, du måste träffa henne ;-) Nu bara slog det mig när jag läste att det kanske va du?

Kram Millan (O`Learys östersund i sverige)

2010-05-24 @ 23:25:58
URL: http://tigerochmillan.blogspot.com

Skriv det du vill här:

Jag heter:
Remember you???

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsågod att lämna en tanke här:

Trackback
RSS 2.0